söndag 21 november 2010

Söndag i tårar...

I dag har känslorna svajat riktigt....
Man har stått i boa o styckat så mycket....
Det tar på psyket och krafterna vll jag lova...

Så i dag har tårarna kommit i omgångar....
Först i boa...och sen när jag tänkte på min dotter..
Jag har inte träffat henne nu på ett tag...
Så jag fick lov att ringa henne..och då grät jag igen...

Men i morgon efter jobbet kommer hon hem för att sova över..
Leif och styvsonen Staffan har åkt på älg och småviltsjakt till Hjulåsen..
Så nu får jag åka i styvsonens bil några dagar...
Jag får passa på att göra lite reklam för hans företag..


Så om ni ska byta fönster kontakta honom....
Bra priser...som ligger mycket under dom flesta fönsterförsäljarna..
Bara att kontakta mig för tfn....

Dåligt med mat blev det idag...
Så jag åkte till ICA och skulle köpa något gott...
Då hitta jag denna nyhet i frysen...
Passa bra eftersom jag älskar pasta....


Det smakade riktigt bra.....med lite extra kryddor....
Dags att lägga sig och invänta en ny dag i boa....
Och så kommer ju Nicole hem...:))

Gosiga drömmar på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar