tisdag 16 november 2010

En dag på landet...

På förmiddan stycka jag en halv älg....börjar bli van...
så det tar inte så lång tid...
Vid lunch åkte jag hem till Camilla...hon hade bakat sockerbullar..
eller smörbullar som det hette när jag jobba på bageri....
Jag passade på att fota lite hos henne...dels på hönsen
och i hennes gosiga hus....
Där finns det mycket kan jag lova...

Många vackra tuppar finns det på gården...

Inne i Camillas skafferi...


Jag kommer lägga ut mera bilder på fotosidan...


Hämtade lite granris till trappräcket....ska göra klart i morgon med belysningen....
Det närmar sig..lika bra att få det klart innan snön kommer ordentligt...
Kyligt är det på utsidan dörren...tur man har ved..så man får lite gosig värme..

Ha dä gött i stugera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar