lördag 20 november 2010

Lördag i boa..

I dag har jag stått i boa o styckat från 10.00 - 20.30...
Gissa om jag är trött...sambon lagade maten  dag ...
det blev köttfärslimba..snöbollspotatis..sås..grönsaker..
Skönt att slippa laga maten ibland...

Jag tänker på julen...
jag har inte köpt något ännu...
fast det ska inte bli så mycket heller...
några upplevelser kanske....
och lite pengar till en del..

I dag var mn son Pierre ute och fixade med Mård fällor på våra marker..
Han ringde till Leffe och sa att han hittat Vargskit...:((
kort därefter kom det ett mms med detta på...

Tur man inte släppte någon hund idag...


Jag vet att många tänker...
"Men släpp inte hunden då"
det är lätt att säga för dom som inte förstår sig på jakt...
Nåja..nu ska jag ta mig en macka och kollalite på tv...
sen blir det allt sängen..
Leffe han sover redan....

Kram på er gosiga vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar