söndag 7 september 2014

Kanske dags att skriva några rader...nu var det ett tag sedan.
Den här helgen har vi Oxhälja marknad..
Jag gillar verkligen den helgen, man träffar så himla många vänner från förr...
Vädret i går kunde inte varit bättre, fanns inte ett moln på himlen,
varmt o skönt...
Nackdelen är att det blir för mycket folk.
Fredag till lördag hade jag 2 av mina styvbarnbarn Liam o Tova på besök..
Det gällde att hålla koll på dom när det var så mycket folk...kl 15.00 åkte jag hem för att vila en stund...jisses va sliten jag var...

Senare kom mina barn med sambor på besök.....
Dom drog iväg på fest, och jag åkte till Chatta för att träffa Lena Berggren och Maria Domare.... och så alla andra brudar som var där...
Sen blev det öltältet en stund och efter det hem för att sova....
Där kunde man inte prata med folk, man fick skrika :(

Innan ungdomarna drog iväg på sitt så tog vi ett kort på oss...


Jag är en stolt Mamma kan jag lova <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar