tisdag 9 september 2014

5 dagar kvar till min resa....
Tänk att få tillbringa en hel vecka med min son o famlj,
det bästa man har...
 
I går sköts det en 12 taggare där leif var med o jagade Älg..
Synd att han inte gick till Leffe istället :)
 
Jag solade solarium idag,
det är nog 10 år sedan sist....
egentligen gillar jag inte solarium men kan vara bra med lite färg innan jag ska iväg..
 
Nu tänker ni säkert..vaför har hon inte solat i sommar..
jag har jobbat hela sommaren ochsen har det varit så mycket annat,
så det har inte blivit av...
 
jag får säga som min sambo...
"Född vit, alltid vit"
 
Snart ska jag iväg på Älgmöte med Stora Enso,
eftersom Leif inte är hemma så träder jag in istället för honom...
ska bli intressant att höra vad dom har att säga..
 
Ha dä gött så hörs vi kanske i morgon...
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar