söndag 2 mars 2014

Kanske skulle skriva några rader på bloggen,
i Fredags var jag till Karlstad och hämtade linser.
Jag säger som Camilla "My good"

 
Det var inte det lättaste, först ska dom sättas i...
och sen ska jävlarna ut :(
 
Nåja till slut så fixa jag det,
skulle börja på lördag att ha dom en halv dag,
det blev 3 timmar eftersom jag inte såg ordentligt med dom.
 
 
Den vänstra gick jättebra att ta ut,
men den högra gick åt helvete.
Jag höll på i över 1 timma innan jag fick ut den,
bad Carro om hjälp men hon ville inte vara i mitt öga :(
 
 
När jag äntligen fick ut linsen så var jag jätteöm
i mitt högeröga, och det satt i även på söndag.
Nu är smärtan borta,
Jag höll på att bli galen, den hade antagligen sugit sig fast
pga att jag glömt att hälla på vätska innan jag satte in den.
 
Tur jag inte rev sönder mitt öga,
för tålamod det har jag väldigt lite av.
 
Så i morgon får jag lov att ringa så att dom beställer hem nya till mig,
jag testar en gång till, annars får jag väl ha proggressiva
glasögon på mig mest hela tiden :(
 
Dessa vackra rosorna fick jag av Caroline för att jag körde blomsterbud i torsdags.
Underbara kraftiga rosor....
 
Ibland önskar jag att jag var helt utan känslor när det gälle vissa saker.
Jag har så lätta att ta åt mig och bli ledsen när det gäller mina vuxna barn,
Man vill ju att allting ska vara bra.
 
Älskar dom för evigt <3
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar