fredag 14 mars 2014

Ja ni mina följare.
Familjeförhållandena håller på att ändras.
Min styson ska flytta från sin sambo sedan 10-12 år,
kan inte säga exakt hur länge det är för åren går så fort.
 
 
Vad kan man göra åt detta ???
Ja ni ingenting.
Man får hoppas att vänskapen lever kvar.

 
Så har vi då min Ängel,
alltså min dotter.

 
Som bestämt sig för att lämna sin kille och
flytta till Karlstad.
Detta har inte kommit plötsligt vilket många visst tror,
hon har känt så här en längre tid.

 
Jag har varit jätteledsen över detta med barnen,
både styvsonens tjej och dotterns kille har varit
familjemedlemmar för oss.

Visst känner jag väl hårdast för min lilla flicka som jag
fortfarande tycker att hon är,
styvsonen fixar sitt bra tror jag.

 
Jag har gråtit flera nätter och dagar,
om man står varandra närmare än föräldraskap
så kan jag lova att det känns.
Men man vill ju inget hellre än att barnen ska vara lyckliga.

 
Men det drar med sig så mycket runt om,
man kommer ifrån dom andra helt plötsligt.
Dom kanske träffar nytt och inte vill ha med mig mera att göra.
 
 
oj oj du Virre!!! om du bara kunde släppa detta lite granna ändå.

 
Ja jag lovar,
men det är JÄVLIGT tufft kan jag säga.
Bara barnen mår bra,
det är ju till tjuven o sist ändå deras liv allt handlar om.
 
Men jag älskar er alla,
och hoppas att ni kommer må bra med era nya liv.
 
Många kramar till er.
 
Från Möskoa
Den stora älgdräparn.

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar