onsdag 22 januari 2014

Svärmor är på plats på äldreboendet,
det kommer bli jättebra för henne.
Det märks redan att hon trivs med dom som är runt henne
på avdelningen. Det blev en hel del saker att ta reda på,
men allt kunde ju inte följa med till den lilla lägenheten.
 
Så den här efterlängtade burken följde med mig hem
 
 
Den är så vacker, jag har länge velat ha den !!!

 
Men nu äntligen blev den min och Leifs.
Fast ärligt så bryr sig inte han så värst mycket över
en vad han anser vara en gammal plåtburk :))

 
Nu återstår det bara lite småfix i den nya lägenheten så är allt i sin ordning.
 
Häromdagen visade min sons tjej ett par gummistövlar
för mig, dom är perfekta till dig sa hon !!!!
 
Åh jisses va rätt hon hade,
jag föll för dom direkt, och det var REA på dom.
Endast 399 kr

 
Hon beställde dom direkt till mig
och igår kom dom.
Passade perfekt, så nu vill jag ha regn :))
 
Webbshoppen jag beställde dom från heter
 
 
Affären finns i Eskilstuna.
Jag är så glad att ha dom i min ägo,
och att äntligen kunna köpa mig något som jag gillar.
 

 
Tänk om det ändå hade varit jag som vann dom 15 miljonerna på Keno,
kupongen var inlämnad i det lilla samhället Nykroppa,
1 mil söder om Filipstad.
Tänk att få bjudit hem alla 5 barnen och sagt till dom;
"Nu är ni miljonärer allihopa"
 
Men det är bara i drömmen,
fast vem vet, det kanske är min tur nästa helg :))
 
Ha dä gött där ute i vida världen, kramar till er.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar