söndag 20 januari 2013

Sköna Söndag

I dag har det varit en dag som jag har tagit hand
om mig själv på bästa vis.
 
Jag sov till 9 i morse :)
Så skönt..
Åt frukost, sen var det dags för en promenad
med mina stavar och kamera...
 
 
 
Vintern är vacker, fast jag vill inte ha snö egentligen.

 
Solen sken på förmiddagen när jag gick runt..
Jag satte mig i en slänt för att ta några kort på mig själv.
 
 
Några tänker säkert.
Är hon egenkär när hon fotar sig själv.
Och det kan jag säga er att jag visst är.

 
Jag älskar mitt liv nu...
Jag rör mig som en Gazell..
haha, nej nu överdrev jag..men lätt går det.
 
 
På eftermiddagen var jag till Asphyttan på ansiktsbehandling
som jag fått av Leffe.. Jonstorps Hudvård.
300 kr för 1 ½ timme...
 
Dä ä jäkligt bra pris...
Man blir som en ny människa..
Det är så viktigt att ta hand om sig själv.
Göra saker som man vill...
tiden kan vara ute för oss när som helst.
 
Det låter hemskt, men är dagens sanning.
Allt behöver inte kosta så mycket.
 
Tack även till Annika för fikat innan behandlingen.
 
 
Forsen i Asphyttan...
delvis frusen.
 
 
Dags för sängen, i morgon ska svärmor hämtas och senare Lukaz.
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så fina bilder som alltid. Klart du ska vara egenkär. I våran ålder får man tycka om sig själv. Det du har gjort med ditt liv är ju helt fantastiskt. Jätteskönt att du känner att du mår prima. Nu väntar en ny vecka ! här blir morgonpromenad med en härlig mössa på huvudet. kramkram..ps mössan var jättefin till jackan!

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder alltid lika roligt att titta på dina foton när du och kameran varit på promenad. Klart man skall vara egenkär!
    Ha en bra vecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera