söndag 12 augusti 2012

12 år sedan

I går var det 12 år sedan min mor begravdes.
Åren bara rusar iväg.
Jag kommer ihåg samtalet jag fick från min systers dåvarande sambo.
Jag satt i bilen på väg till Molkom.

Han sa så här:
"Hej ! jag skulle bara tala om att Ulla är död"
Tur att jag hatade min mor så mycket,
annars hade jag nog  kört av vägen.


Ni undrar säkert varför jag säger så !!!
Jo för att hon var ALKOHOLIST och har förstört mitt liv.

Psyket är åt helvete pga av henne.

Tänk om jag hade haft en normal mor,
som hade gett mig en massa kärlek, och som alltid skulle finnas där för mig.

Nu blev det tvärsom...
Jag fick finnas där för henne....

Alkoholen är ett fördärv.
En sjukdom sägs det..

Jag håller inte med, låt jävlarna supa ihjäl sig.
det skulle bespara oss från en massa utgifter  :( :( :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar