onsdag 4 juli 2012

Dags igen.

Hela Juni har gått, vilken jäkla sommar.
Så fort man ser eller känner en regndroppe så blir man deprimerad.
Många människor kommer att få problem med psyket i höst,
när dom inte fått tillräckligt med sol.
Regn, sol, storm ellr snö, mitt psyke är skit i alla fall.


Jag vill så gärna ha något att göra under veckorna,
några timmar några dagar.
Har alldeles för dålig inkomst. Tänk att få ett par tre tusen mera i månaden,
det skulle göra mycket för oss.
Den dagen kanske kommer, vi får väl se framöver hösten.


Min stora glädje här i livet är mina barnbarn,
Lille Lukaz som är ett riktigt charmtroll.
Med ett underbart leende.


Här kan jag lova att det var många härliga skratt från Lulle och oss,
vatten är så himla kul, tycker ju alla barn.


Jag skulle göra rabarberpaj att bjuda på i Asphyttan,
här ser ni den lilla sjöjungfrun Tova med sitt stora rabarberblad.

Tova har varit hos mig i flera dagar,
det är så kul när hon är här. Hon säger att jag är som en riktig Farmor,
det värmer riktigt i mitt hjärta.
Vi har så kul tillsammans, jag hittar på en massa saker hela tiden.
Mycket tokigheter blir det.

Älskar alla mina nära familjemedlemmar,
och bästa vännerna, ni vet vilka ni är. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar