söndag 25 september 2011

En härlig helg med de mina !!!!!

En bra helg har det varit....
I fredags åkte Leffe till Ransäter för att vara jaktprovsdomare...
fredag - söndag....
På fredag kväll var Frida och Tony hit...
Frida bjöd på räksmörgås...riktigt gott...


Lördag bestod mest av trädgårdsarbete.....
det är en hel del som ska göras innan snön kommer :(

Senare på lördagen skull det bli party....
Maggan skulle firas inför hennes 50 års fest...
Detta var en uppvärmning...vi hade så jäkla kul...

Kvällen bestod av en massa skratt...
Och som vanligt är jag med och ställer till en hel del med detta :)


Detta är goa Maggan...ägare av Floristen Solrosen i Filipstad.

På söndag fortsatte jag med mitt trädgårdsarbete...

Vi 12 tiden satte jag mig i bilen och åkte mot Kristinehamn....
Min dotter o jag skulle på loppis ute vid A9....
där den underbara butiken Lev vackert ligger....

den affären måste besökas om ni inte varit där förut !!!


På utsidan fanns det loppis och en massa hantverkare !!!


Efter detta var detdags att åka hem till Nicole o Emil...
I dag var hon hundvakt till 2 st Shiba hundar..
En vuxen och en valp....jisses va söta..
Nicole passar en massa olika hundar hela tiden....
hon är snart färdig Hundinstruktör med den mjuka metoden av fostran..
hon är skitduktig min tjej !!!!


Vid 15,30 tiden var det dags för hemfärd...
men först var jag tvungen att åka till Mc Donalds åt Pierre, min son...
han ska alltid ha 5 st cheeze burgare till matlåda....

Hem o fixa lite för att invänta min kära sambo Leffe...

Gosa er riktigt nu under era filtar !!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar