fredag 29 mars 2013

Påsk

I onsdags kväll var det klubbkväll på Tomas Kläder.
Jag och Anna var dit, mingel, modevisning och rabatter.
 
Jag köpte mig en skitsnygg blus i underbara färger.
 
 
På förmiddagen i onsdags var jag ner till Camilla på Posthagarna,
Filipstadstidningen skulle göra repotage.
 
 
Det skulle göras ett repotage inför påsken.
Så blev det lite reklam för äggbytardagen 27 april i Bjurbäcken.

 
Camilla hade dukat upp så gosigt ute på stallbacken.
Den gamla trälådan som ni ser i bild till höger,
förvarades det ägg i föör i tiden..
Den kommer Camilla att ha med sig fullproppad med ägg.
 
Visst är väl serverings karotten läcker med dom olika tupparna och
porslinsägget till handtag..
Camila har enormt mkt vackra saker.
Så är hon även en bra inredare av gamla saker.
 
 
 På skärtorsdagen fick jag lov att fixa till Lulle för fotografering.
Han skulle bli den vackraste och charmigaste påskgubben 2013
Vilken charmör.
 
 
Han fick följa med ut och mata hönorna idag i Posthagarna,
det var lycka för honom...
 
 
Han skrattade så han höll på att kikna :)
när hönorna sprang runt som (yra höns) haha
 
Ska bli kul när han får ta hem sin tupp till Solstugan.
 
Älskar livet just nu :))
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar