fredag 29 mars 2013

Lite mera bilder

 Fixade en påskhälsning igår,
målde mig o Lulle. Gick ut i skogen och satte oss på en sten..
Här ser ni resultatet :)
 
 
Har köpt mig en ny blus,
nu är det bara tightsen som fattas..
 
Bakade Hallongrottor,
men jag färgade degen påsk gul.
Det såg riktigt aptitligt ut..
 
 
Den mittersta påsen fick dottern Nicole.
Jag och Lukaz sov hos henne natt till idag..
Jag var så lycklig när jag fick ta honom med ner till Kristinehamn.
 
 
Den här bilden tog jag i morse..
vi vaknade kl 06.00.
Så är det med små barn, men det gör inenting.
Huvudsaken att jag får ha honom :))

 
Kl 08.40 inne på Maxi.

 
Hemma hos Camilla har tuppen hamnat på Lulles huvud.
 
Tack för i går och inatt Nicole....
Jag önskar att jag fick ha dig också i samma stad som min son....
Saknar dig enormt mycket...
vi skrattar och har kul tillsammans..
Fast det är ju bara 5 mil till dig :)
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar